Digimarkkinoija

Etelä-Pohjanmaa » Anonyymi teollisuusyritys

Haemme teollisen tuotannon asiakasyrityksellemme

DIGITAALISEN MARKKINOINNIN OSAAJAA

tukemaan yrityksen näkyvyyttä ja myynnin kasvua. Etelä-Pohjanmaalaisen yrityksen tuotteet ovat ensisijaisesti B-to-B segmentissä, mutta myös yksityissektori on nouseva asiakaskunta tuotteistuksen monipuolistumisen myötä.

Päätehtäviisi kuuluu www-sivuston ylläpitoa ja digimarkkinoinnin tehtäviä. Ylläpidät sisällönhallintajärjestelmällä webbisivujen  sisältöjä aktiivisesti ja koordinoit mm. blogisivustoa. Tehtävässä vastaat itsenäisesti digitaalisen markkinoinnin suunnittelusta ja kehittämisestä. Hoidat hakukonemarkkinointia (SEM) ja olet aktiivinen sosiaalisen median markkinoinnin ylläpitäjä (SSM). Luot asiakkuudenhallintajärjestelmään liidikantaa myynnille eri käytettävissä olevin keinoin. Osaat arvioida ja todentaa eri markkinointikanavien hyödyn (ROI) ja valita tilanteisiin oikeat kanavat. Markkina-analyysit ovat tärkeä osa työnkuvaasi.  Osallistut myös tarvittaessa muuhun markkinointityöhön myynti-ja markkinointitiimissä. Esimerkiksi luot markkinointitekstisisältöä tuotteille sähköpostiuutiskirjeitä varten ja osallistut erilaisille messuille liidigeneraattorina.  Osallistut omalta osaltasi markkinointistrategian tekemiseen. Tehtävä on uusi, joten voit luoda siitä mielenkiintoisen ja itsellesi sopivan työn sekä mahdollisuuden tuoda uutta näkökulmaa teollisuustuotannon markkinointiin. Työtä ei voi tehdä etänä, vaan yrityksessä panostetaan vahvaan keskustelevaan tiimityöhön pääsääntöisesti paikan päällä.

Hakijoilta edellytetään:

  • markkinoinnin työkokemusta vähintään 3 vuotta
  • kokemusta markkinointiviestinnästä ja sisällöntuotannosta eri digikanavissa
  • Google työkalujen käyttökokemus (GWT, Adwords…)
  • Facebook ja LinkedIn -markkinointiosaamista
  • webbisivuston sisällön koordinointi- ja optimointikokemusta
  • kuvankäsittelyn perusosaaminen
  • selkeää ja helposti ymmärrettävää kirjallista suomen kielitaitoa
  • luovaa ja hyvää pelisilmää
  • proaktiivista ja joustavaa työotetta

Hakijoille eduksi lasketaan:

  • WordPress käyttäjäkokemus
  • HML/CSS ymmärrys
  • verkkokaupan ylläpitokokemus
  • markkinoinnin automaatiojärjestelmien tuntemus
  • perusosaaminen GDPR asetuksesta
  • soveltuva markkinoinnin tai viestinnän koulutus
  • kirjallinen englannin kielitaito

Työnantajayritys haluaa pysyä tässä vaiheessa anonyyminä, mutta hakijoiden tietoja ei toimiteta Lakeusrekryltä eteenpäin ilman lupaasi. Lakeusrekryn haastattelutilanteessa käydään yritystä tarkemmin läpi, jonka jälkeen saat päättää mennäänkö asiassa eteenpäin. Käsittelemme hakemukset ehdottoman luottamuksellisesti, emmekä luonnollisestikaan kontaktoi nykyistä työnantajaasi hakusi tiimoilta.

Hakemuksena upea mutta selkeä CV (max koko 2,9 Mt), josta tittelin alta selviää työn tarkempi sisältö ja markkinoinnin jargonilyhenteet sekä alustava palkkatoivehaitari.  Ei muita hakudokumentteja  (esim. portfoliota tai http-linkkejä). Odotamme hakemusta viimeistään 28.2.2018 mennessä, mutta haastatteleme potentiaalisia hakijoita jo hakuajan puitteissa.
Lisätietoja tarvittaessa gsm 0400 72 17 17 (paras tavoitettavuus klo 07-12) ja  LÄHETÄ HAKEMUS TÄNNE

Kevät tulee, minkä yrityksen T-paitaa sinä pidät ensi kesänä?